Provozní/programové změny a pokyny pro vrácení vstupného

S ohledem na bezpečnostní opatření, jsme byli nuceni přesunout či zrušit nadcházející program a uzavřít některá z našich středisek, a to až do odvolání. V případě jakýchkoli dotazů, které nebudou zodpovězeny níže, se obracejte na tel. 602 687 496.

PROVOZNÍ A PROGRAMOVÉ ZMĚNY:

Kulturní dům K-TRIO přesouvá nebo ruší veškerý plánovaný program včetně kurzů, seminářů a vzdělávání, a to až do odvolání. Vstupenky zakoupené hotově nebo bezhotovostně na pokladně v K-TRIu, je možno vracet přímo v místě nákupu. Recepce K-TRIa je otevřena pondělí-pátek od 8 do 15 hod.

Restaurace K-TRIO má pro své zákazníky otevřeno výdejní okno, a to pondělí-sobota od 11:00 do 14:00 hod.

Komorní klub přesouvá nebo ruší veškerý plánovaný program, a to až do odvolání. Vstupenky zakoupené hotově nebo bezhotovostně na pokladně v Komorním klubu, bude možno vracet pouze na recepci v K-TRIu.

Senior Point je až do odvolání uzavřen a poskytuje své služby na tel. 734 306 408, popřípadě osobně po předchozí domluvě, a to pondělí-pátek od 8 do 15 hodin. Rovněž Senior Point zřídil Linku pro osamělé seniory, na kterou se můžete obracet v případě, že byste si rádi popovídali nebo potřebujete s něčím poradit. Linka je dostupná pondělí-pátek od 8 do 15 hod. na tel. 731 472 996.

Kino Luna přesouvá nebo ruší veškerá plánovaná promítání, a to až do odvolání. POZOR! Vstupenky do Kina Luna zakoupené hotově nebo bezhotovostně doporučujeme vracet na pokladně Kina Luna, bez ohledu na to, na jakém místě jste je zakoupili. Pokladna je otevřena pondělí-pátek pd 16:00 do 19:00 hod. Kino Luna můžete i nyní pomyslně navštívit alespoň ve svém obýváku, tentokrát skrze projekt Moje kino LIVE, jehož program pro nadcházející dny naleznete ZDE.

Kavárna Café Luna je až do odvolání uzavřena.


POKYNY PRO VRÁCENÍ VSTUPNÉHO:

Vstupenky na zrušená představení, která měla proběhnout od 1. 9. do 31. 12. 2020, bude možno vracet nejpozději do 28. 2. 2021.  Vstupenky na představení Divoké kočky a Operetní melodie budete moci uplatnit v náhradním termínu. Děkujeme za pochopení.

Zakoupili jste vstupenku hotově na pokladně?
Na základě předložené vstupenky Vám bude vráceno vstupné v hotovosti v místě nákupu.

Zakoupili jste vstupenku bezhotovostně na pokladně (platba kartou na odběrném místě)?
Na základě předložené vstupenky Vám bude vráceno vstupné v hotovosti, případně na základě vyplněného formuláře a předložené vstupenky Vám bude vráceno vstupné na účet. Formulář k vyplnění naleznete ZDE nebo bude k vyžádání na pokladně nebo na recepci v místě nákupu, po vyplnění údajů potřebných pro storno vstupenky, jej vrátíte obsluze. Vstupné Vám bude zasláno na účet nejpozději do 30 dnů. 

Zakoupili jste vstupenku bezhotovostně skrze platební bránu (GoPay)?
Na základě vyplněného formuláře, předložené vstupenky a potvrzení o GoPay platbě (kde je mj. uvedené i ID číslo transakce) Vám bude vráceno vstupné na účet. Formulář k vyplnění naleznete ZDE nebo bude k vyžádání na pokladně nebo na recepci v místě nákupu. Po vyplnění údajů potřebných pro storno vstupenky, jej vrátíte obsluze, nebo jej zašlete zpět na email dagmar.bohmova@kulturajih.cz. Vstupné Vám bude zasláno na účet nejpozději do 30 dnů.

Co dělat s dárkovými poukázkami s platností od 1. 1. do 31. 12. 2020, které jste nestihli uplatnit?
Za nevyčerpané dárkové poukázky Vám budou vydány poukázky nové s platností od 1. 1. 2020 do 30. 6. 2021. Poukázky je nutno vyměnit nejpozději do 31. 12. 2020, a to na recepci K-TRIa, která je otevřena dle běžné otevírací doby. Od 1. 1. 2021 již nebude možné poukázky vyměnit.