Interaktivní soutěž v praktických dovednostech pro žáky 8. tříd ZŠ.
- Pro školy
- Vstupné: zdarma
- K-TRIO
- VYPRODÁNO
Interaktivní soutěž v praktických dovednostech pro žáky 8. tříd základních škol ve spolupráci odbornými učilišti, středními školami, zaměstnavateli a Úřadem práce Ostrava (IPS). V šestičlenných týmech si žáci ověří své schopnosti a dovednosti při plnění praktických úkolů ve studijních oborech odborných škol a učilišť. Doprovodným program zajišťují zaměstnavatelé, kteří žákům nabídnou informace o pracovních pozicích a jejich uplatnění v praxi.
ČASOVÝ HARMONOGRAM:
- 09:15 – 09:45 REGISTRACE soutěžících ZŠ
- 09:45 – 09:55 ZAHÁJENÍ AKCE
- 10:00 – 11:50 SOUTĚŽ
- 12:15 – 12:35 SLAVNOSTNÍ OCENĚNÍ VÝHERCŮ
Doprovodný program: Zajímavé prezentace zaměstnavatelů, firem a škol probíhají po oba dva dny vždy od 8:00 do 12:00.
Podmínky soutěže:
- tým tvoří maximálně 6 členů - žáků ZŠ (menší počet je možný)
- každý tým musí postupovat po jednotlivých stanovištích v pořadí (1 – 17), tzn. v případě, že tým startuje na stanovišti č. 5, postupuje dále na stanoviště č. 6, dále podobně a končí na stanovišti č. 4
- na splnění každého úkolu má tým maximálně 5 minut, na přesun k dalšímu stanovišti maximálně 1 minuta
- tým získává body za splnění úkolu a spolupráci v rámci týmu
- vyplněnou bodovací listinu musí tým odevzdat na informačním centru nejpozději do 2 minut od splnění posledního úkolu
- k ocenění výherců se na určené místo a čas dostaví celý tým
- výsledky jednotlivých týmů vč. bodového hodnocení budou zveřejněny na tabuli po dobu cca 1 hodiny
- podnět k revizi výsledků a bodovému hodnocení může podat vedoucí týmu (pedagogický pracovník) nejpozději do 1 hodiny od zveřejnění výsledků
Svůj tým (6 žáků) můžete k účasti v této soutěži přihlásit prostřednictvím online přihlášky níže. Přihláška je závazná, účast je zdarma.
Termín akce:
1.3.2023, 10:00 | | Akce již proběhla |
Předprodej:
REZERVACE VSTUPENEK
- Rezervace vstupenek pro školy a školky probíhá výhradně on-line na webových stránkách kulturajih.cz, sekce pro školky a školy pomocí vyplnění přihlášky k dané akci.
- Odesláním přihlášky se bere přihláška jako závazná.
- Rezervaci, bez jakýkoliv storno poplatků, je možné měnit či zrušit nejpozději 7 dní před termínem konáním akce. V případě pozdějšího zrušení či změny bude účtován 100% storno poplatek formou vystavené faktury dle původní objednávky.
- Objednaný počet míst je závazný, měnit lze nejpozději 7 dní před termínem konání akce. Tolerance případné změny počtu objednaných míst v době menší než 7 dní je maximálně 10 % z původního počtu objednávky (př. Objednám 100 míst, 5 dní před akcí onemocní 10 dětí – splňuji 10 % z původní objednávky, platím pouze 90 míst, v případě že onemocní 15 dětí, platí se 5 dětí nad rámec tolerance 10 %).
- Objednávka je splatná v den konání akce, a to hotově nebo platební kartou na pokladnách. Objednávku je po domluvě možné uhradit převodem na účet na základě vystavené faktury.
- V případě, že u akce není uveden termín, napište preferované datum do poznámky.