KDO ZNÁ A UMÍ, TEN SI PÍSKÁ III.

Interaktivní soutěž v praktických dovednostech pro žáky 8. tříd ZŠ.

  • Pro školy
  • Vstupné: zdarma
  • K-TRIO
  • VYPRODÁNO

Interaktivní soutěž v praktických dovednostech pro žáky 8. tříd základních škol ve spolupráci odbornými učilišti, středními školami, zaměstnavateli a Úřadem práce Ostrava (IPS). V šestičlenných týmech si žáci ověří své schopnosti a dovednosti při plnění praktických úkolů ve studijních oborech odborných škol a učilišť. Doprovodným program zajišťují zaměstnavatelé, kteří žákům nabídnou informace o pracovních pozicích a jejich uplatnění v praxi.

ČASOVÝ HARMONOGRAM:

  • 7:15 – 7:45       REGISTRACE soutěžících ZŠ
  • 7:45 – 7:55       ZAHÁJENÍ AKCE
  • 8:00 – 09:50     SOUTĚŽ
  • 10:15 – 10:30   SLAVNOSTNÍ OCENĚNÍ VÝHERCŮ

Doprovodný program: Zajímavé prezentace zaměstnavatelů, firem a škol probíhají po oba dva dny vždy od 8:00 do 12:00.

Podmínky soutěže:

  • tým tvoří maximálně 6 členů - žáků ZŠ (menší počet je možný)
  • každý tým musí postupovat po jednotlivých stanovištích v pořadí (1 – 17), tzn. v případě, že tým startuje na stanovišti č. 5, postupuje dále na stanoviště č. 6, dále podobně a končí na stanovišti č. 4
  • na splnění každého úkolu má tým maximálně 5 minut, na přesun k dalšímu stanovišti maximálně 1 minuta
  • tým získává body za splnění úkolu a spolupráci v rámci týmu
  • vyplněnou bodovací listinu musí tým odevzdat na informačním centru nejpozději do 2 minut od splnění posledního úkolu
  • k ocenění výherců se na určené místo a čas dostaví celý tým
  • výsledky jednotlivých týmů vč. bodového hodnocení budou zveřejněny na tabuli po dobu cca 1 hodiny
  • podnět k revizi výsledků a bodovému hodnocení může podat vedoucí týmu (pedagogický pracovník) nejpozději do 1 hodiny od zveřejnění výsledků

Svůj tým (6 žáků) můžete k účasti v této soutěži přihlásit prostřednictvím online přihlášky níže. Přihláška je závazná, účast je zdarma.

Termín akce:

2.3.2023, 8:00Akce již proběhla

Předprodej:

REZERVACE VSTUPENEK

  • Rezervace vstupenek pro školy a školky probíhá výhradně on-line na webových stránkách kulturajih.cz, sekce pro školky a školy pomocí vyplnění přihlášky k dané akci.
  • Odesláním přihlášky se bere přihláška jako závazná.
  • Rezervaci, bez jakýkoliv storno poplatků, je možné měnit či zrušit nejpozději 7 dní před termínem konáním akce. V případě pozdějšího zrušení či změny bude účtován 100% storno poplatek formou vystavené faktury dle původní objednávky.
  • Objednaný počet míst je závazný, měnit lze nejpozději 7 dní před termínem konání akce. Tolerance případné změny počtu objednaných míst v době menší než 7 dní je maximálně 10 % z původního počtu objednávky (př. Objednám 100 míst, 5 dní před akcí onemocní 10 dětí – splňuji 10 % z původní objednávky, platím pouze 90 míst, v případě že onemocní 15 dětí, platí se 5 dětí nad rámec tolerance 10 %).
  • Objednávka je splatná v den konání akce, a to hotově nebo platební kartou na pokladnách. Objednávku je po domluvě možné uhradit převodem na účet na základě vystavené faktury.
  • V případě, že u akce není uveden termín, napište preferované datum do poznámky. 

Akci pro Vás organizuje:

Jana Kováčková

Jana Kováčková

referent pro kurzy a vzdělávání

608 812 796
jana.kovackova@kulturajih.cz

Rychlý dotaz k akci:



Místo konání:

K-TRIO

Dr. Martínka 1439/4, Ostrava-Hrabůvka, 700 30

Kulturní dům K-TRIO je sídlo naší organizace.  Konají se zde společenské akce, koncerty, kurzy, festivaly, přednášky, plesy, divadelní představení, akce pro děti, výstavy aj. 

OTEVÍRACÍ DOBA:

Pondělí - pátek 8.00 - 19.00 (polední pauza 11.30 - 12.00)
Sobota 8.00 - 12.00

Snadná dostupnost městskou hromadnou dopravou:

Tramvaj č. 1, x3, 10, 12 - zastávka Hrabůvka, Poliklinika

Tramvaj č. 17 - zastávka Josefa Kotase 

Autobus č. 27, 41, 48, 50, 55, 62, 78, 96  - zastávka Hrabůvka, Poliklinika  

  



Chcete se dozvědět o našich akcích jako první?

Přihlaste se k odběru novinek:

Partneři